• Op zoek naar een ervaren CRO-specialist met kennis van high-traffic omgevingen?
  • Iemand die de statistiek kan berekenen, maar ook meedenkt over psychologie en menselijk gedrag?
  • Een conversiespecialist die eventueel zelfs de testen ontwikkelt en bouwt?

Wat doet een CRO-specialist?

Een conversiespecialist zet bezoekers (traffic) om in klanten en zal proberen het conversieratio (het percentage van je klanten dat iets koopt of contact zoekt) te verhogen. Enerzijds door goed naar de data te kijken, anderzijds door ervaring in UX en kennis van psychologie.

Wat kan een conversiespecialist doen voor je organisatie?

  • Adviseren bij het opzetten van een data-driven organisatie met validatie door middel van onder meer A/B-testen
  • Het opstarten, bouwen en analyseren van A/B-testen
  • Consultancy voor het opstarten van een data-based en psychologiegedreven aanpak voor A/B-testen

Ervaren senior CRO-specialist inhuren πŸ‘‡

Lucia van den Brink heeft 5+ jaar ervaring in high-traffic omgevingen. Sprak als key note speaker op Conversion Hotel (en meerdere andere plekken). Was ook derde van Nederland in karate en gebruikt deze topsportervaring ook bij het CRO-proces. Toen ze 11 jaar was, codeerde ze haar eerste eigen webshop.

Neem contact op voor de mogelijkheden en beschikbaarheid.